this is nice (tjockisen talar ut)




och snälla kom inte och säg att hon typ "dog" dagen efter pga att hon inte ätit eller något sådant?... det skulle väl vara bra typiskt mig att välja en sån bild liksom!



adriana lima lever iallafall och hon har inte anorexia -tummen upp-



jag tycker inte anorektiska tjejer är fina. det är inte fint när det inte finns nåt på kroppen. men smalt är snyggt.
däremot avundas jag deras självkontroll, jag skulle behöva lite mer sånt....men jag tänker fan inte ha ångest över vad jag ätit. då tränar jag hellre lite extra för att få bort det. ja det är min taktik.
-försöka äta bra
-träna massor (omväxlande och rolig träning)

självklart blir det lite skitmat här och där och lite godis men jag är väl fan bara mänsklig? eller? hm. svårt




/tjockisen har talat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0