hittade bra tips i i-form tidning



hittade asbra tips i den tidningen. man fick med ett häfte, där det stod om alla olika kroppstyper och vad man behöver äta och göra för att uppnå den ultimata kroppen. själv har jag då äppelform på kroppen. alltså att allt fett sitter runt magen. detta är det farligaste sortens fett också. kul va? jag är 20 och har farligt mycket fett på kroppen. jag borde ha som snyggast kropp just nu och inte denna!!!!!!!

så vad kom jag fram till genom tidningen:
- jag får typ inte käka kolhydrater. bara superduperrågbröd (en liten skiva) 2 ggr om dagen
- jag MÅSTE äta asmycket grönsaker och frukt, för det bränner tydligen fett
- jag får inte äta vetemjöl för det gör att fett binder sig tydligen
- jag måste träna FEM DAGAR I VECKAN
- gör detta i 12 veckor

och hur ska jag träna?
låt mig först berätta att jag är totalt otränad. ingen kondition, ingen styrka alls.

jag behöver träna ashård kondition mest. och styrka. det ska tydligen få fettet på magen att försvinna.



en positiv sak är att det stod att om man har just denna typ av fett, alltså på magen, så har man också relativt lätt för att gå ner i vikt snabbt. bara man gör rätt och följer reglerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0